Når du er logget inn på appen ønsker vi at du sjekker at du har riktige tilganger:
– Se under «profil» (helt øverst i venstre hjørnet) og se om du har korrekt personalia, se under «Roller» om du har riktige roller dersom du er trener/lagleder og se helt nederst under «familie» at brukeren din er knyttet sammen med øvrige familiemedlemmer.
– I bunnmenyen finner du «aktiviteter» Se under «Mine aktiviteter» at det finnes aktiviteter på laget (gjelder kun de som har vintertrening i hallen/ for de som ikke har trening enda vil den være tom).
– I bunnmenyen finner du også «Grupper». Se under «Grupper» får du opp klubben/organisasjonen og da muligheten til å gå videre ned i organisasjonstreet for å finne dine grupper? For å gå videre ned i organisasjonstreet trykker du på pilen til venstre for navnet på klubben/organisasjonen. Da kan du finne dine grupper og stjernemerke dem slik at disse er lettere å finne igjen senere.
– I bunnmenyen finner du også «Nyheter» og «Meldinger» Her vil du finne nyheter og meldinger fra klubben og fra de gruppene/ lagene du er medlem av eller har utøvere i.
Les mer og finn svar på dine spørsmål ved å klikke på lenken:
For brukere – Rubic AS Kundesenter
Har du utfordringer kan du også henvende deg til medlem@furnesfotball.no Dersom du eller spilleren du er foresatt får er medlem av Furnes Fotball fra før eller har en Rubic-bruker fra en annen organisasjon så lag IKKE enda en bruker! Erfaringsmessig vet vi at det skaper nye utfordringer……
Spørsmål rettes til medlem@furnesfotball.no
Lykke til!